After Midnight

10-те етапи на секое раскинување (и како да ги ублажете)

Не може да се негира дека раскинувањата се безвезе. Но, за среќа, фазите на раскинување се прилично предвидливи и постојат неколку испробани и експертни стратегии кои ќе ви помогнат да се справите.

Вреди да се напомене: Може да отскокнете помеѓу етапите, да останете во една особено долго време, а во други пократко или да ги поминете по друг редослед отколку долу наведените – нема правилен начин за на поделба! Но, се надевам, овие стандардни фази можат да ви помогнат психички да се подготвите – и да го преболите бившиот/а засекогаш.

  1. Амбивалентност

Треба да раскинете? Треба да останете заедно? Можете ли навистина да сакате некој што направил нешто X? Но, што е со нивниот cпецифичен квалитет Y?

„Во фаза на амбивалентност, едно лице имало позитивни и негативни фази во врската, но тие не се сигурни која е дефинитивна“, вели Нед Преснал, ЛЦСВ, клинички директор на услуги во „План за опоравување“ во Сент Луис, Мисури. . Преснал објаснува дека оваа фаза на ролеркостер е обележана и со добри денови (како по паротерапија или раскинувачки секс) и со лоши денови (како за време на караница) „Честопати, нивниот партнер не е свесен за нивната амбивалентност, што може да ја направи оваа фаза уште поболна“, вели Презнал.

Преснал предлага да разговарате со пријателите и семејството за да ги отпакувате добрите и лошите страни на вашата врска. Исто така, може да биде корисно да се прегледаат навиките во оваа врска и претходните, за да се види дали сте покажале знаци на амбивалентност во други романтични партнерства.Бидејќи некои луѓе се инхерентно поамбивалентни од другите, прегледувањето на сите трендови во вашата историја на состаноци може да ви помогне да сфатите дека не е специфично за вашиот сегашен партнер/ка. Во тој случај, „можеби ќе треба да поработите на решавање на ова за да имате успешна, долгорочна врска“, вели Презнал.

2. Еуфорично потсетување

Значи, раскинавте. Добредојдовте во времето кога сè за вашиот бивши е сонце и маргаритки. Воздишка, нели беа совршени? Тука, додека се фокусирате на добрите аспекти на вашата поранешна врска, Никол Арзт, ЛМФТ, која служи во советодавниот одбор за Семеен ентузијаст, предупредува дека може да ги разгледате проблемите што доведоа до смрт на вашата врска. Понекогаш, оваа фаза дури може да создаде чувство на вина или жалење.

Значи, раскинавте. Добредојдовте во времето кога сè за вашиот бивши е сонце и маргаритки. Воздишка, нели беа совршени? Тука, додека се фокусирате на добрите аспекти на вашата поранешна врска, Никол Арзт, ЛМФТ, која служи во советодавниот одбор за Семеен ентузијаст, предупредува дека може да ги разгледате проблемите што доведоа до смрт на вашата врска. Понекогаш, оваа фаза дури може да создаде чувство на вина или жалење.

Тогаш влегува тестирањето на реалноста. „Во ред е да размислувате за позитивните елементи на врската, бидејќи тоа може да помогне во чувството на лутина или горчина“, вели Арзт. „Но, запишете ги и негативните делови од вашата врска“. Како: „Дали се чувствувавте непочитувани? Дали вашиот партнер константно ставаше други луѓе пред вас? Дали постојано се каравте? Корисно е да запомните зошто раскинавте “.

3. Правење се тоа да има смисла

Ова е кога се чувствувате како мозочните клетки да пукаат од милион милји на час додека се обидувате да се помирите со распаѓањето на вашата врска. „Луѓето имаат тенденција да го анализираат објаснувањето зошто е прекината врската и да опседнат со фините детали“, вели Беверли Андре, LMFT и творец на вашата омилена МФТ. , поранешниот партнер и врската за да се разбере зошто се случува раскинувањето “.

Додека не почувствувате дека имате солидно разбирање за тоа зошто работите завршија, ќе бидете заробени во овој простор. Затоа, добивањето некакво објаснување е толку важно кога ќе кажете чао на вашиот/а (поранешен/а) партнер.

Ако се борите со оваа фаза на раскинување, Андре советува да разговарате со вашиот бивш за нерешени прашања. „Продолжете со знаење дека можеби нема да можат да ги артикулираат своите одговори на начин што ве задоволува“, вели Андре, но тоа барем ќе ви помогне да се изразите.

Ако не се чувствувате пријатно (или, секако, сигурно) да зборувате со вашиот поранешен, можеби ќе сакате да размислите да напишете писмо што го содржи горенаведеното и да не го испратите. Понекогаш, чинот на пишување може да биде корисен за процесот на поминување, дури и ако не ги споделувате вашите зборови со наменетиот примач.

4. Вкочанетост

Арцт ја разградува оваа фаза: „Не секој ја доживува оваа фаза, но симптомите вклучуваат одвојување од реалноста и чувство на негирање за вашата моментална реалност“, вели таа. „Вкочанетоста може да трае некаде од неколку часа по раскинувањето, до неколку недели “.

За да се опоравите од оваа не толку забавна состојба, оставете си да ги почувствувате своите емоции наместо да ги блокирате. „Дерете се, запишувајте ги мислите во дневник, плачете ако ви доаѓа, разговарајте со некој близок. Оставете ги тие чувства, дури и ако ве плашат. Колку повеќе можете да ги почестите, толку е поголема веројатноста да заздравите и да пораснете од искуството “, продолжува таа. Удирање перница прави чуда исто така.

5. Тага

Не ја потценувајте вашата болка. „Крајот на врската може да личи на загуба на некој близок“, вели Меган Харисон, LMFT, основач на CouplesCandy.com. „Раскинувањето е крајно болно и може да биде попречувачко за сите аспекти од твојот живот“. Запомнете: крај на партнерството не само што значи загуба на личноста, туку и ваши идни надежи и соништа со таа личност.

За да се чувствувате подобро во текот на оваа фаза, важно е да се избегне руминација, која троши неверојатна количина на ментална енергија што може подобро да се потроши, на пример на: кино, театар, концерт, планинарење, книги, фитнес и слично.

Наместо да губам време жалејќи се за минатото и да го предвидувам најлошото за иднината – Што ако никогаш не сретнам некого? Што ако не влезевме во таа караница? – Харисон ги повикува клиентите да се приземјат. „Вежбањето на внимателност може да ви помогне да се повлечете од овие мисли“, вели таа. „Внимателноста ви овозможува да го прифатите протокот на живот додека се одвива, без да ги сфаќате негативните мисли премногу сериозно“.

Исто така е важно да се потпрете на вашата мрежа за поддршка: Потешко е да се справите само со тагата и лутината. Разговарајте со најблиските за тоа низ што поминувате или запишете совет од лиценциран терапевт или психолог. „Поминувајќи време со луѓе кои ве поддржуваат и се грижат за вас, ќе ве потсетиме дека сте ценети“, вели Харисон.

6. Негирање

Фазата на негирање или договарање е кога ви е тешко да признаете дека вашата врска е завршена. „Тоа е вообичаен механизам за одбрана што се користи за да се затапне интензитетот на ситуацијата“, вели Харисон. „Едно лице во негирање живее со лажна надеж дека работите ќе се вратат како што биле порано, и оваа личност на крајот не е подготвена да продолжи напред. “Луѓето во негирање може да се свртат кон тактика на преговори во обид да ја обидат и спасат својата врска, која многу ретко функционира.

„Многу луѓе паѓаат во негирање кога чувствуваат губење на идентитетот без нивниот значаен друг“, вели Харисон. „Запомнете дека сте своја личност, пред вас целата своја иднина. Бидете охрабрени од фактот дека новите животни амбиции, цели и соништа ќе ги заменат вашите стари “.

Харисон нагласува: Не користете дрога и алкохол за да се справите со вашата болка. Повторно префрлете го вашиот фокус на корисни активности за грижа за себе како вежбање, читање нова книга или разгалување со спа-третман дома.

7. Социјални медиуми ~ Промени

Социјалните медиуми го отежнуваат чувството како да сте продолжиле понатаму. Како прво, знајте дека е во ред да одвоите некое време по првичниот раскин, пред да се решите да почнете со процесот на бришење слики од социјалните мрежи, ажурирање на статусот на врска во Фејсбук и слично. „Тргнете се од социјални мрежи, сè додека не бидете емотивно подготвени да направите промени на вашите профили“, вели Андре. „Нема потреба да брзате низ вашите емоции“.

Покрај ажурирањето на дигиталните мрежи, сега е време да се разделиме и со физички остатоци, како што се облека, подароци или други предмети што ве потсетуваат на вашиот поранешен партнер. Пред сè, запомнете дека не должите никому во вашите социјалнаи мрежаи објаснување. „Создадете и спроведете лични граници за да го заштитите вашето здравје“, вели Андре.

8. Релапс

“Кршењето на срцето” може да ве врати заедно, а во некои случаи и да ви помогне да ги надминете проблемите што претходно ве кочеа. „Понекогаш, ова може да доведе до постабилна долгорочна врска – тагата може да делува како повик за будење и да ја мотивира двојката да се фокусира на позитивните страни“, вели Презнал. „Но, понекогаш, релапсот е само релапс. Можеби ќе има момент на олеснување, но тогаш негативната динамика на врската станува се поизразена и повторно раскинувате “.

Ако одлучите да ги помирите вашите разлики и да се вратите заедно, не заборавајте да одвоите време да размислите и да работите со она што ве натера да раскинете на прво место … или ќе се вратите во фазата на раскинување пред да знаете.

9. Фазата на споредување нови дејтови

Овој дел по раскинувањето открива дека сте направиле доволно напредок за да започнете повторно со потрагата по љубов – честитки! – но сепак вие е тешко да го испуштите вашиот поранешен пламен. Еј, тоа е процес!

„Во текот на оваа фаза, може да излезете со луѓе, но се наоѓате себеси како ги споредувате со поранешниот“, вели Арзт. „Како резултат, продолжувате да се чувствувате разочарани или да бидете изневерени. Дури и ако ви се допаѓа другата личност, сепак се чувствувате приврзани за поранешната. “Оваа фаза може да трае неколку месеци, години или за оние кои се во многу долга, сериозна врска, дури и со децении. Да, жал ми е.

За да се ослободите, препознајте дека ова однесување е сосема нормално. Потоа, обидете се да откриете кога и во какви ситуации споредувате нов љубовен интерес со вашиот бивш за да ви помогне да откриете зошто го правите тоа. (Дали затоа што таа карактеристика е нешто што го сакате во партнер? Омраза? Дали е тоа затоа што ви недостасува групата пријатели на поранешната? Дали е тоа затоа што тие се премногу слични на вашиот поранешен?)

„Поранешниот човек беше составен дел од вашиот живот – има смисла да го користите како барометар за вашата следна врска“, вели Арзт. Но, размислете за разговор со професионалец ако ова ви пречи на следната ~љубов. ~ „Корисно е да зборувате за овие чувства на безбедно место каде што можете да разговарате за вашите стравови или предизвици“.

10. Движење напред

Алелуја. Успеавте и сега сте подготвени да продолжете напред со својот живот. Се разбира, тоа не значи дека нема да има тешки моменти, денови или недели напред додека се прилагодувате на животот по раскинувањето. „Емоциите и сеќавањата кои се приближуваат можеби сè уште крварат“, вели Карла Мари Мани, д-р, автор на Радоста од страв: Создадете го животот на вашите соништа правејќи го стравот ваш пријател. Сосема е нормално да сакате да сакате да се дружете повторно, дури и ако е придружено со некои мешани емоции.

Продолжувањето на вашата работа од претходните фази ќе ви послужи добро. „Со запишување на вашите мисли, грижење за себе и продолжување на зголемување на самосвеста, енергијата на болното раскинување полека, но сигурно исчезнува“, вели Мени. Феј.

Напиши коментар