Free zone

Најдобри позиции за спиење за олеснување на грчевите во периодот


Дали вашиот период некогаш ви пречи да спиете? Мојот сигурно да. Јас сум возрасна и сè уште плачам затоа што не можам да ја најдам најдобрата позиција за спиење поради грчевите, а понекогаш и тие толку многу ме болат што ја користам перницата како подлога за греење. Да не спомнувам, јас особено не уживам да се будам во базени со моја сопствена крв, а не и мојата дакел. Твојот период може да биде нежен и лесен за спиење, но во мојот случај, спиењето со мојата менструација заслужува своја сезона на американска хорор приказна – и знам дека не сум единствената што се прашувам како да спијам со грчеви. „Квалитетот на спиењето има тенденција да биде посиромашен за време на менструацијата, така што не сте сами во маката да ги олесните ноќните грчеви“, изјави Teесика Гросман, д-р за Тинејџер Вог. Не се вознемирувајте, мои ентузијасти за спиење, има добра вест за сите кои имаат менструација. Излегува дека одредени позиции на спиење можат да помогнат во решавањето на нашиот проблем со спиењето со периодот. Значи, која е најдобрата позиција за грчеви? Излезе дека има неколку.

Зошто периоди влијаат на спиењето?

Пред да зборуваме за намалување на болката во менструалниот циклус за време на спиењето, ајде да разговараме зошто тоа влијае пред се на нашиот сон. Според Националната фондација за спиење, жените пријавуваат полош сон за време и непосредно пред менструацијата од многу причини, но една од главните се грчевите. Други симптоми како што се главоболки, нежни или болни гради, гадење или дијареја, депресија или анксиозност и многу повеќе, исто така, можат да нè држат будни. Но, не само болката и другите физички симптоми можат да го отежнат паѓањето и заспивањето. Според Националната фондација за спиење, промените на хормоните што се случуваат за време на менструацијата исто така можат да влијаат на тоа колку добро и колку спиеме.

Феталната позиција

Гламур разговараше со Лиза Миндли, д-р, која му рече на волшебникот дека „спиењето во фетална положба носи притисок врз стомачните мускули“, бидејќи тоа предизвикува релаксација на „скелетните мускули околу стомакот“. Во суштина, колку помалку оптоварување има на стомакот, толку помалку болка и грчеви ќе доживеете. MDенифер Видер, д-р, се согласи и му рече на Гламур: „Многу жени известуваат дека положбата на фетусот може да помогне во олеснување на грчевите“.

Но, тоа не е сè: Спиењето во фетална положба може да помогне да се спречи истекување! Според истражувањето спроведено од апликацијата за следење на периодот Clue, спиењето во фетална положба – со нозете стиснати – ве прави помалку веројатно да истекувате, дури и во најтешките денови.


Но, што ако не сакате да спиете на ваша страна? Па, и тоа е во ред – но ако сте загрижени за истекување, обидете се да избегнете спиење со лицето надолу. Лежењето на стомак може да изврши притисок врз стомакот, што предизвикува повеќе крв да излезе, изјави доктор Видер за Гламур. Значи, ако сте склони кон истекување или навистина навистина ги сакате чаршафите, останете да спиете на страна. Детска поза Добро, така што ова е слично на феталната позиција, но малку поинакво. Според д-р Гросман, спиењето во поза на детето, што вклучува преклопување напред и ставање на главата на вашиот душек со свиткани колена под вас, може да ги ублажи грчевите во периодот. Всушност, јогата воопшто може да биде ефикасен начин за борба против грчевите, особено во пози кои вклучуваат преклопување на начин што го ослободува долниот дел на грбот, според Криси onesонс од Sky Ting Yoga. Криси претходно за Тинејџер Вог изјави дека наборите напред, лежечките свиоци, поза со врзани аголи и нозете до theидот можат да помогнат во олеснување на грчевите. Можеби нема да можете да спиете во сите тие позиции, но тие можат да помогнат да се намалат грчевите пред спиење.

На твој грб

Спиењето на грб ви овозможува да го масирате стомакот пред да заспиете, што според Гросман може да помогне во олеснување на грчевите. Користењето арома терапија со вашата масажа, рече таа, исто така може да помогне болката да се намали.

Според Healthline, маслото од лаванда и цимет може да ви помогне во олеснување на грчевите ако ги користите за време на масажа на стомакот, иако нема тон клинички значајни докази за да се поткрепи ефикасноста.

Направете чекори пред спиење

Пред навистина да станете во кревет, д-р Гросман предложи да одвоите време за малку грижа за себе за да помогнете во грчевите воопшто. Работите како што се бањање или вежбање можат да ги олеснат грчевите во периодот пред да легнете, рече таа, овозможувајќи ви мирен ноќен сон.

Сè уште нема дефинитивен лек за ПМС, но барем сега знаеме начин да спиеме малку потисно. Значи, сè додека медицинскиот ПМС не се направи познат, можете да ме најдете во фетална положба – се надевам дека овој пат ќе спијам брзо.

Напиши коментар