Free zone

Водич за преживување во “оние” денови на месецот

На сите девојки им предлагаме 8 основни совети за да си олеснат на самите себе, но и на своето тело

Менструацијата повеќе не е (барем не во толкава мера) и не треба да биде табу тема за која луѓето се срамат да дискутираат денес. Менструалниот циклус е најнормална (но исто така и болна) појава во животот на секоја жена. Покрај тоа, сите ние немаме ист праг на болка, ниту пак, имаме исто количество на таа болка за време на менструацијата. Да, добро прочитавте, навистина има жени кои се чувствуваат како другите 23 дена во тие 7 дена во месецот. Сепак, за оние девојки кои не знаат за менструација без болки и грчеви, предлагаме совети како да ги поминете тие мачни денови .

Бидете свој експерт за менструација

За девојчиња кои навистина имаат проблеми со грчеви во абдоминалната област, советот е да водат белешки за нивните менструални циклуси. Звучи глупаво, но кога водите белешки за пр. мигрена, болка во долниот дел на грбот, неправилен циклус, тешка или помалку тешка менструација, во голема мера му помагате на гинекологот на прегледот затоа што ќе биде полесно да се утврди што е проблемот и дека тоа ги предизвикува овие појави. За полесно да ги следите овие појави, постојат многу апликации за мобилни телефони наменети да го следат вашиот менструален циклус.

Апчиња – да или не?

Таблетите се привремено решение што ќе ви го олеснат остатокот од денот. Сепак, тие имаат за цел привремено да ја запрат болката што ја имате. Доколку ги земате премногу често, тие се штетни за вашето здравје. Во секој случај, навистина помагаат во моменти кога имате многу обврски и болката не престанува, но треба да обрнете внимание на количината и зачестеноста на нивното земање.

Топли облоги

Кога станува збор за неподнослива и досадна болка – топлината ја намалува. Буквално, каков било вид на топол облог (шише со топла вода, крпа, шише со топла вода) ќе ви ја олесни болката. Шишето со топла вода е одличен помагател во менструацијата затоа што кога ќе истурите топла вода во неа, таа ја одржува истата температура на водата со часови. Поточно, работи на истиот принцип како термос за кафе или чај. Меѓутоа, ако немате шише со топла вода, ќе ви послужи и обично шише со топла вода или крпа натопена во топла вода. Тие треба да бидат поставени на местото на болката и да се држат сè додека болката не почне да исчезнува. Ако и тоа не ви одгoвара – вреди да пробате со топла бања .

Магнезиум

Исто така, може да се регулираат постојани промени во расположението, раздразливост, вознемиреност и тага предизвикани од хормони за време на менструалниот циклус. Магнезиумот е минерал кој влијае на нервниот систем и со тоа ги ублажува сите вознемирени чувства што не мачат. Може да се најде во разни зеленчуци како блитва и спанаќ, но и во форма на таблети (додаток во исхраната – магнезиум цитрат).

Избегнувајте кофеин

Колку и да звучи тешко, помага. За време на менструалниот циклус, препорачливо е да консумирате што помалку производи што содржат многу кофеин. Ова се пијалоци како кафе, Кока Кола, Фанта и сите други газирани пијалоци. Можете привремено да ги замените со зелен чај, кој исто така делува.

Лесни вежби

Многу експерти наведуваат дека митот што објаснува дека девојчињата не треба да се занимаваат со физичка активност за време на менструалниот циклус е лажен. Што всушност може да биде вистина затоа што ќе се чувствувате подобро по мини тренингот отколку порано, во секој случај, нели? Се разбира, ако болката е навистина неподнослива кога не можете дури и да се движите од количеството грчеви, тоа е невозможно. Но, за сите девојки кои немаат такви проблеми, дефинитивно се препорачува да вклучат малку физичка активност како што е тренинг за истегнување, одење, возење велосипед и слично. Ќе видите, ќе се чувствувате подобро!

Мелатонин – замор

Спиењето е важно не само за девојчињата со менструација, туку воопшто за сите луѓе ако сакаат да живеат нормално и здраво. Заморот нè ограничува во многу работи и обврски што треба да ги направиме, а за да го намалиме заморот, потребно е да се произведе повеќе ноќен хормон – мелатонин. Има значително влијание во менструацијата, како и ја подобрува овулацијата и плодноста. За подобар сон, препорачливо е да го вклучите ноќниот режим на мобилните телефони навечер, бидејќи се претвора сината светлина во црвена нијанса што помага да се заштити мелатонинот.

Апчиња за контрацепција

Апчиња за контрацепција, покрај тоа што се користат за контрацепција, помагаат и при менструација. Тие не само што ги регулираат неправилните циклуси, туку ја намалуваат болката што се јавува еднаш месечно. Сепак, овие апчиња може да се добијат само по препорака на гинеколог .

Напиши коментар