Free zone

5 јаглехидрати кои помагаат да изгубите тежина: храна што можете да јадете без грижа на совест

Елиминирајте ја брзата храна и преработените јаглехидрати и шеќери од вашата диета, кои предизвикуваат таложење на масни наслаги и наместо тоа, внесете здрави јаглехидрати во вашата диета кои позитивно ќе влијаат на вашето здравје и ќе ви помогнат да изгубите тежина, да бидете слаби и здрави.

Еве 5 намирници богати со јаглени хидрати кои би требало да ги имате во вашата исхрана:

  1. Пченка

Важно е дека тоа е органска и свежа пченка што се готви и се пече без масло и без премногу сол. Избегнувајте пченка од конзерва бидејќи често содржи дополнителна сол и шеќер. Пченката е богата со здрави јаглехидрати, влакна, јод, фосфор, магнезиум и калциум и железо.

  1. Боранија

Здрава и нискокалорична вечера која содржи јаглени хидрати и најдобро ќе го забрза метаболизмот – боранија. Содржи мал број на калории, но изобилува со растителни влакна кои ќе ве заситат, но и позитивно влијаат на дигестивниот систем. Исто така, содржи бројни витамини и минерали.

  1. Тестенини од тврда пченица

Овој вид тестенини нема да ја загрози вашата линија, но бидете внимателни со сосот. Користете сосови без многу масло и шеќер, како што се свежо исцедени домати, сос од босилек или соја со посно месо, како што се органско пилешко и зеленчук.

  1. Наут

Недостатокот на влакна во организмот негативно влијае на дигестивниот систем, а наут секако е храна што ќе му обезбеди на вашето тело доволна доза на растителни влакна и растителни протеини. Леблебијата содржи голем број сложени јаглехидрати кои се здрави, како и манган.

  1. Печурки

Печурките содржат протеини, јаглехидрати и бројни антиоксиданти кои ги неутрализираат негативните ефекти на слободните радикали. Со цел нашето тело добро да ги апсорбира хранливите материи од печурките, комбинирајте ги со месо или житни култури.

Напиши коментар