Free zone

Дали го прескокнувате појадокот? Проверете што точно се случува со вашето тело

Експертите велат дека појадокот е најважниот оброк во текот на денот, а секој ден со прескокнување директно влијаете на вашето здравје. Последиците можат да бидат далекусежни.

Покрај лошото расположение, прескокнувањето на појадокот носи и низа здравствени проблеми кои ќе го нарушат вашиот квалитет на живот. Од друга страна, оваа навика има неколку предности.

Проверете што се случува со вашето тело ако прескокнете појадок, и што покажаа истражувањата досега, пишува Брајтсајд.

  1. Вишок тежина
    Вообичаено е верувањето дека прескокнувањето оброци помага да се изгубат вишок килограми, но тоа не е точно. Некои истражувања покажаа дека гладот ​​што го чувствувате наутро е поврзан со дебелина, не само во детството или адолесценцијата, туку и кај постарата популација.

Причината лежи во фактот дека подоцна се прејадувате поради прескокнување појадок. Исто така, ако јадете пред спиење, можете да добиете вишок килограми. Сепак, една студија исто така покажа дека со прескокнување на појадокот можете да заработите неколку вишок фунти дури и ако не се прејадете потоа, бидејќи на тој начин го нарушувате внатрешниот часовник на телото.

  1. Лошо расположение
    Кај возрасните, прескокнувањето појадок е поврзано со нарушувања на расположението. Луѓето кои не јадат наутро се повеќе склони кон депресија. Исто така, прескокнувањето на првиот оброк во денот четири или пет дена во неделата го зголемува ризикот од развој на дијабетес тип 2 за 55 проценти. Може да имате и пониско ниво на шеќер во крвта.

Кога нивото на гликоза во крвта се намалува, тоа резултира со нарушувања на расположението во однос на општата раздразливост. Се препорачува глукозата да не биде пониска од 70 милиграми на децилитар.

  1. Замор
    По будењето и подолг период без храна, резервите на гликоген се намалија и ви треба повеќе енергија за продуктивност. Ако појадувате, вашето тело раствора масни киселини за да ја произведе потребната енергија. Но, ако го прескокнете тој оброк, дури и ако се чувствувате добро во текот на утрото, би можеле да бидете целосно исцрпени за неколку часа.

Исто така, може да имате проблеми со концентрацијата и попладневниот замор.

  1. Појасно размислување
    Научните истражувања покажаа дека повремениот пост има неколку позитивни ефекти. Овој вид диета значи дека имате периоди без храна секој ден, кои обично вклучуваат осум часа јадење и осум часа пост. Ако го прескокнете појадокот за да постигнете 16 часа пост, би можеле да му помогнете на вашиот мозок да се сети подобро. Но, ако не станува збор за наизменичен пост, студиите покажаа дека редовното прескокнување на оброците може негативно да влијае на мозочната активност.
  2. Стареење
    Тешко е да се поверува, но прескокнувањето појадок може да го забави процесот на стареење. Ограничувањето на калориите и наизменичното постење помагаат во регулирање на нивото на хормоните и инсулинот. Сепак, многумина претпочитаат да ја прескокнат вечерата.
  3. Поголеми нивоа на киселина
    Диететичарите велат дека појадокот е исклучително важен за луѓето кои страдаат од киселински рефлукс. Со прескокнување оброци, нивото на киселина се зголемува и може да почувствувате металоиди и дигестивни проблеми.
  4. Вртоглавица и главоболка
    Неправилна диета и прескокнување појадок може да резултира со главоболки и мигрена. Експертите велат дека дури и појадокот што го јадете подоцна од вообичаеното влијае на вашето тело, пред се поради падот на гликозата во крвта.

Главоболката предизвикана од недостаток на храна е многу силна и често е придружена со лесна гадење. Постојат и други симптоми како што се зевање, бледило и прекумерно потење.

  1. Кортизол
    Кортизолот е хормон на стрес и со прескокнување на појадокот вашето тело може да го произведе во поголеми количини како одговор на стресот од глад. Затоа ќе почувствувате вознемиреност и лошо расположение. Ако често се чувствувате на овој начин, проверете со вашиот лекар дали причината може да биде нивото на кортизол.
  2. Срцеви заболувања
    Истражувањата покажаа дека луѓето кои прескокнуваат појадок имаат 21 процент поголема веројатност да развијат срцеви заболувања. Исто така е важно да внимавате што јадете наутро. Крофните нема да бидат доволни за сите потребни хранливи состојки кои овозможуваат вашето тело да работи нормално.
  3. Лош здив
    Луѓето кои прескокнуваат појадок имаат скоро двојно поголема веројатност да страдаат од лош здив, а многумина не се ни свесни за проблемот. Бактериите што предизвикуваат лош здив може да останат во устата во текот на утрото ако не сте јаделе ништо.
  4. Менструален циклус
    Неправилен менструален циклус може да биде поврзан со прескокнување појадок, откриено е истражување. Дополнително, посилно ќе почувствувате грчеви во менструацијата и болка. Ако имате вакви проблеми, започнете редовно да појадувате.

Напиши коментар