Free zone

Денот по утрото се познава – Започнете го со насмевка!

Човек мора да биде доследен и упорен ако сака да создаде нова навика. Познато е дека навиките се создаваат, a по некое време можеме целосно да ги усвоиме, па да ни се чини дека никогаш не сме постапиле поинаку.

Ако сакате да го намалите нивото на утрински стрес, треба да прифатите некои од овие форми на однесување.

Спречете ги доцнењата

Одењето на работа може да биде доста стресно ако се успиете или имате навика да доцните. Не само што ќе доцните на работа, туку и поради недостаток на време нема да можете да ги завршите преостанатите планирани обврски.

Создадете навика да станете барем еден час пред да одите на работа за да имате време да се разбудите без стрес, да пиете чај, исцеден сок или кафе, однесете го вашето дете во градинка или кучето на прошетка… Исто така, станувањето порано ќе ви даде можност да го испланирате денот пред вас и да се ослободите, па така растеретени да се упатите во канцеларија.

Подгответе го појадокот, гардеробата и работните материјали претходната вечер

Пред спиење подгответе ги сите документи и материјали што ќе ви бидат потребни на работа. На овој начин, не само што нема да ги заборавите, туку и ќе спиете порелаксирано, знаејќи дека не мора да размислувате за тоа наутро. Истото важи и за гардеробата, како и за појадокот.

Ако немате навика да носите храна на работа, купете вкусен појадок по пат. Ова ќе ви заштеди време да ја искористите паузата подоцна за целосно уживање во оброкот. Појадокот е првиот оброк во денот, затоа обидете се да биде хранлив, здрав и да ви ја обезбедиме потребната енергија.

Свеж воздух за концентрација и будење

Имајте навика секогаш малку да ја проветрувате работната површина и со тоа да внесете свежина во просторијата. Секако, секогаш можете да однесете букет свежо цвеќе или мала домашна билка што ќе направи просторот да изгледа поубаво. Па, кој би можел да им одолее на убавите цветни бои?

Напиши коментар