Free zone

Едноставна вежба ја отстранува болката предизвикана од високите потпетици

Покрај честото носење потпетици, анатомијата на долниот дел од стапалото може да се наруши и поради други непријатни чевли, како и поради лошото држење на телото. Физикалните терапевти ја користат вежбата за одење на пета, како дијагностичка алатка за нарушувања на одот, како вежба за рехабилитација за повреди на потколеницата и нерамнотежа на мускулите.

Тоа е многу едноставна и добро позната вежба, која се изведува со стоење исправено, подигање на прстите од подот и одење на петици, без да ги спуштате прстите.

Свиткување на стапалата или свиткување на прстите кон потколениците ги активира мускулите.

Ортопедите објаснуваат дека луѓето со слаб дорзафлексор ќе лупнат со нозете кога ќе ги спуштат, наместо лесно да ги спуштат.

Жените кои често носат високи потпетици, го прифаќаат прсти-пета начинот, што ги ослабува мускулите на долниот дел на ногата. Овој начин на одење може да предизвика и проблеми со грбот.

Напиши коментар