Free zone

Пет совети за подобрување на менталното здравје: Еве како да си ја зајакнете психата во овие тешки времиња

Во денешно време, кога сме изложени на стрес повеќе од кога било, а особено за време на пандемијaта, треба да го зајакнеме нашето ментално здравје и да работиме на одржување на нашиот внатрешен мир.

Повеќе време во природа

Природата е моќен антидепресив, бидејќи сонцето, зелената трева и синото небо можат најдобро да го поттикнат позитивното расположение. Престојот во природа може да го намали нивото на стрес и да ја поттикне позитивната енергија.

Ако дождот или снегот ве спречуваат да одите на долга прошетка, можете да прошетате во блискиот парк неколку минути или да ја впиете сончевата светлина и витаминот Д покрај прозорецот со чаша чај. Исто така, внесете зелени растенија во вашиот дом за да го освежите просторот и да го внесете духот на природата.

Вежбајте

Физичката активност е важна и за менталното и за физичкото здравје. Не мора да биде напорен тренинг или тренинг со тегови, туку активност што одговара на вашето тело – брзо одење, пешачење, трчање, јога, пилатес, пливање …

За да ја направите физичката активност поинтересна, можете да вежбате во парови со вашиот партнер или најдобар пријател или да организирате натпревар во кошарка, фудбал или одбојка.

Дигитална детоксикација

Социјалните мрежи ни донесоа многу позитивни работи, но многумина станаа „заробеници“ на паметните уреди, Инстаграм и Фејсбук.

Препорачуваме да го исклучувате телефонот неколку часа секој ден или да инсталирате апликации што го контролираат времето што го поминувате на вашиот телефон и да ве потсетат да одморите од Интернет и социјалните мрежи.

Исто така, бидете внимателни каква содржина дозволувате да ви пристигнува, за да се заштитите од негативни вести.

Медитација и среќни ритуали

Медитацијата е една од најдобрите антистресни техники и можете да го истражите целиот спектар на медитации и да го изберете оној што најдобро ги опушта вашиот ум и душа.

Мали и едноставни ритуали кои ни носат среќа и чувство на задоволство, исто така, играат клучна улога во релаксацијата. Уживајте во тишината со шолја миризлив и вкусен билен чај, нанесете маска од авокадо или краставица, наполнете ја кадата и направете мирисна бања за себе, одете на масажа… Секој ритуал што ќе ви покаже да се грижите за себе ќе ви донесе целосен мир и помош ќе ви олесни да се одбраните од секојдневниот стрес.

Напиши коментар