Free zone

Утро или вечер – кое време од денот е најдобро за обука?

Време од денот што најдобро влијае на квалитетот на нашето здравје. Кое време од денот е најдобро за вежбање?

Кога е најдобро време за вежбање?

Но, поголемиот дел од ова истражување е насочено кон тоа кога јадеме или легнуваме. Дали и како распоредот за вежби може да влијае на метаболичкото здравје беше помалку јасно, а резултатите од минатите експерименти не секогаш се согласуваа. Некои сугерираат дека утринските вежби, на пример, го зголемуваат согорувањето на мастите и слабеењето.

Од друга страна, често дискутираната студија открива дека мажите со дијабетес тип 2, кои попладне завршувале неколку минути интервали со висок интензитет, значително ја подобриле контролата на шеќерот во крвта по две недели.

Ако го правеа истото, интензивни тренинзи наутро, нивото на шеќер во крвта им се зголеми несоодветно.

Придобивките од попладневниот тренинг значително ги надминуваат ефектите од утринското вежбање.

Умереното попладневно вежбање може да има ефект врз храната што ја конзумираме подоцна во вечерните часови и ќе помогне во забрзување на метаболизмот.

По 12 недели, мажите кои вежбаа попладне покажаа значително подобра просечна чувствителност на инсулин од утринските вежби, што резултираше со поголема способност за контрола на шеќерот во крвта.

Напиши коментар