Free zone

Вежба која ја ублажува болката при носење високи потпетици. Потребни се само неколку минути.

Продолженото носење високи потпетици може да има последици на стапалата и потколениците, особено на глуждовите и на колената. Но, таа честа и непријатна болка може значително да се намали со една едноставна вежба.

Покрај честото носење потпетици, анатомијата на долниот дел од стапалото може да ја наруши и други непријатни чевли, како и лошо држење на телото. Физикалните терапевти ја користат вежбата за одење на петицата како дијагностичка алатка за нарушувања на одот, како вежба за рехабилитација за повреди на потколеницата и нерамнотежа на мускулите.

Тоа е многу едноставна и добро позната вежба која се така што кога стоите исправено, подигнете ги прстите и одете на петици. без да ги спуштите прстите.

Свиткување на стапалата или свиткување на прстите кон потколениците ги активира мускулите.

Девојките кои често носат високи потпетици усвојуваат прсти -пета начин одење , кој ги ослабува мускулите на долниот дел од ногата. Овој начин на одење може да предизвика и проблеми со грбот.

Напиши коментар