Cafe Del Mar

Елиминирајте ги „свадбарките“: 3 вежби за затегнати раце и раменици

Иако целулитот е дефинитивно број 1 кога станува збор за недостатоците на жените, веднаш зад нив се наоѓаат и т.н. „свадбарките“.

eliminirajte-gi-svadbarkite-3-vezhbi-za-zategnati-race-i-ramenici-01.jpg

Но, на опуштените надлактици им се ближи крајот со овие 3 едноставни вежби со кои вашите раце и раменици ќе изгледаат убаво и затегнато.

Прва вежба

Седнете на под и поставете ги рацете зад грбот.

Свикајте ги нозете кај колениците и потпрете се на стапалата.

Подигнете се на раце и стапала и подигнувајте го и спуштајте го задникот.

Повторете ја вежбата 7 до 12 пати во 3 серии со паузи.

eliminirajte-gi-svadbarkite-3-vezbi-za-zategnati-race-i-ramenja-02

Втора вежба

Легнете на стомак и наместете се во положба за склекови.

Испружете ги рацете и потпрете се на дланките, а на нозете со врвот од ножните прсти.

Додека сте во положба на склек, спуштете се на левиот, а потоа на десниот лакт и веднаш вратете се во почетната положба.

Повторете ја вежбата 7 до 12 пати со двете раце во 3 серии со паузи.

eliminirajte-gi-svadbarkite-3-vezbi-za-zategnati-race-i-ramenja-03

Трета вежба

Застанете исправено со раширени нозе во ширина на колковите.

Виткајте се нанапред и пред стапалата со дланките потпрете се на подот.

Одете на раце кон напред и постепено спуштајте се во положба за склек, а рацете оставете ги прави.

Со левата рака допрете го десното рамо, а потоа со десната рака левото рамо.

Повторно одејќи на раце, вратете се наназад во првобитна положба.

Повторете ја вежбата 7 до 12 пати во 3 серии со паузи.

eliminirajte-gi-svadbarkite-3-vezbi-za-zategnati-race-i-ramenja-04

 

Напиши коментар