Cafe Del Mar

Топ 10 совети за вежбање

Направете план за вежбање

Направете план за вежбање според кој ќе можете да го следите својот напредок и ќе ја контролирате конзистентноста.

Поставете цели

За ефикасно изведени вежби треба да знаете зошто нешто правите во оние моменти кога ви е тешко да продолжите.

Останете хидрирани

Поголемиот дел од нашето тело се состои од вода, и ако не сте хидрирани тоа неможе добро да ја врши својата работа.

Бидете добро опремени

Набавете ја најдобрата облека која можете да си ја дозволите за вашиот тренинг да биде пријатен и удобен.

Подгответе се за вежбање

Ако поголемиот дел од времето го трошите со занимавање со опремата, ќе ви здосади уште пред да почнете да вежбате.

Не станувајте опседнати со вежбање

Без оглед на тоа колку сте мотивирани, претерувањето води до повреда.

Загрејте се правилно

Неправилно или краткотрајно загревањње може да ве доведе до повреди.

Истегнете се по вежбањето

Изтегнувањето може да ги спречи болките во мускулите по вежбањето.

Дозволете си одмор

Секој месец земете си неколку дена пауза. Вашето тело ќе ја цени паузата и ќе ви врати со полна сила.

Освежувајте ја рутината на вежбањето

За да не ви здосади вежбањето, мешајте различни вежби, обидете се со нова справа, нов ДВД, сменете го времето од денот во кое вежбате. Со изненадувањата ќе го мотивирате телото за вежбање.

Напиши коментар