← НАЗАД НА БОЗА

4 знаци на слабеење за секој дел од вашето тело

4 знаци на слабеење за секој дел од вашето тело
215 Читања

Дали некогаш сте се запрашале зошто масноto ткиво најмногу се акумулирало на одреден дел од вашето тело? Науката вели дека распределбата на масти е поврзана со одредени здравствени навики, и ако знаете зошто најмногу се дебелеете во делот на стомакот или колкови, ќе ви биде полесно да избере диета и вид на тренинг за да ви помогне да ги намалите масните наслаги.

 

Еве пет најкритични области на телото и како да дејствувате ако сакате да го намалите обемот во овие области:

 

  1. Горниот дел од телото

 

Масното ткиво најмногу се акумулира на стомакот, грбот, рамената, градите и рацете до лактот. Причината е лошата исхрана и недостатокот на вежбање. Треба да воведете промени во исхраната, кои вклучуваат земање на 500 до 1.000 калории дневно помалку, вежбање од 30 до 60 минути неделно, како и кардио вежби(велосипедизам, брзо одење). Вклучете вежби за горниот дел од телото како склекови, стомачни, екстензии и слично.

 

  1. Делот на стомакот и лумбалниот дел од грбот

 

Ако најмногу се дебеете во делот на желудникот, ова може да биде знак за прекумерна работа на кортизолниот стрес хормон. Обидете се да јадете здрава што е можно повеќе, да јадете многу растителни влакна, витамини, минерали во комбинација со вежби кои вклучуваат техники за ослободување од стрес, како што се јога и пилатес. Ако вашиот стомак е постојано надуен (без присуство на болки во грбот), ова може да се должи на тешкотии при дишење или прекумерно консумирање на алкохол. Намалете го внесот на алкохол или посетете го лекар ако имате проблеми со дишењето.

 

  1. Делот на стомакот околу градите и грбот

 

Дебелината во овие делови на телото е знак дека не сте физички активни и дека јадете слабо, односно прескокнувате оброци и дека одеднаш се прејадувате. Обидете се да јадете пет умерени оброци на ден, да јадете помалку порции здрава, нискокалорична храна. Заедно со тоа, бидете повеќе физички активни, пешачите, пливајте и вежбајте вежби за грбот и стомакот.

  1. Делот на стомакот, бутовите и задникот

 

Без разлика дали масното ткиво се акумулира во оваа, за многу жени “критичната” област, ова е јасен знак дека не сте доволно физички активни. Фокусирајте се на вежби за издржливост на долниот дел од телото, а одличен избор ќе биде кружните тренинзи и возење велосипед.

 

  1. Делот на стомакот, задникот и цели нозе

 

Масното ткиво кое влијае на долниот дел од телото, вклучувајќи ги нозете и глуждовите, обично е последица на бременоста. Во овој проблем, истиот совет важи како број 4.

Коментари

© 2011 boza.mk | Дизајн - element.mk