← НАЗАД НА БОЗА

Доколку сакате да ги симнете килограмите, морате да се откажете од овој вид на овошје

Доколку сакате да ги симнете килограмите, морате да се откажете од овој вид на овошје
31 Читања

На многумина кои се хранат со здрава храна, овошјето им е омилена ужинка. Тоа е богато со влакна и есенцијални хранливи материи, а вкусно е и можете да го понесете каде и да одите.

Сепак, некои овошја се богати со шеќер, но иако станува збор за природен шеќер, ако се обидувате да ослабнете тоа и не е најдобра опција. Не го отфрлајте целосно, туку обрнете внимание на тоа во кои количини и кога ќе го консумирате.

“Им препорачувам на сите на кои целта им е да ослабнат да внимаваат на големината на порцијата и подготовката”, вели нутриционистката Елиза Севиџ.

“Примерно е да се изеде едно парче овошје, ако ви го собира во раката (јаболко, праска), една чаша исецкано овошје (лубеница, ананас) или 15 до 17 зрна грозје или цреши”, советува.

Постојат плодови кои можете да ги изберете наместо, на пример, банана или манго, ако сакате да ослабнете, како што сметаат диететичарите.

Конзервирани овошја

“Конзервираното овошје би било здраво ако не е спакувано во сладок сируп”, вели Џилијан Кубала и препорачува да изберете овошје кое е конзервирано во вода или во сопствениот сок.

Сушено овошје

“Иако малото количество на суво овошје е одлична ужинка кога се комбинираат со здрав извор на масти и протеини, како што се јаткастите производи, прејадувањето со нив може да доведе до зголемување на телесната тежина”, предупредува Џилијан.

“Сувото овошје има повеќе калории отколку свежото и содржи повеќе шеќер”, наведува.

Купен smoothie

Smoothie е многу здрав пијалок, но во повеќето случаи само ако го подготвувате сами, бидејќи купените верзии се полни со додаден шеќер, велат експертите.

“Подготвениот пијалок што можете да го купите во продавница обично е полн со шеќер. Еден или два дневно дефинитивно ќе го саботираат процесот на слабеење. Подобро подгответе го сами дома. Пијте го еднаш дневно и користете протеини, зелен лиснат зеленчук, овошје и незасладено бадемово млеко “, вели Џилијан.

Банани

“Иако се здрави, тие не се најдобриот избор за оние кои се грижат за тежината. Една банана содржи до 17 грама шеќер и 120 калории “, рече Аманда Бејкер Лемеин.

Ананас

Бејкер Lemein препорачува да бидете внимателни и со ананасот, кој има до 17 грама шеќер во порција со големина на пола чаша.

Манго

Манго е исто така вкусно овошје, но со изедена порција ќе внесете околу 22 грама шеќер во телото.

“Не е најдобра опција за слабеење. Ако сепак сакате да го јадете, внимавајте на количината “, додаде нутриционистката Јулијана Шалек.

Грозје

Брук Алперт, која напиша книга за детоксикација, вели дека порцијата грозје содржи околу 16 грама шеќер.

Лубеница

Алперт ве советува да бидете внимателни со лубеницата која има околу 17 грама шеќер по порција.

Коментари

© 2011 boza.mk | Дизајн - element.mk