← НАЗАД НА БОЗА

ОСНОВЕН ФИТНЕС ЗА ЖЕНИ: со една вежба до совршено обликувани раце

ОСНОВЕН ФИТНЕС ЗА ЖЕНИ: со една вежба до совршено обликувани раце
211 Читања

За убаво затегнати мускули на рацете не ви требаат многу справи во теретаната!

На скалите, на столчето, со само неколку мали тегови, можете да ги обликувате бицепсите со само една најдобра вежба!

Им овозможуваме на научниците да се занимаваат со комплицирани истражувања, а за себе „ги препишуваме“ само најдобрите резултати.

Затоа многу не интересира студијата на Американскиот совет за фитнес која имаше за цел да открие која вежба е најдобра за обликување на женските бицепси, а се воспостави дека тоа е – концентрично свиткување.

Еве како функционира оваа едноставна вежба со навидум комплицирано име.

Седнете на работ од столчето или скалите, наведнете се кон страната на раката што сакате да ја вежбате и со надлактот потпрете се врз внатрешноста на бутот.

Раширете ги нозете доволно за да имате простор да ја исправите раката во која го држите тегот.

Полека подигнете го тегот со потпирање на надлактот врз бутот и направете 6-12 повторувања во 3-6 сесии.

Коментари

© 2011 boza.mk | Дизајн - element.mk