Поршето 911 покажа неверојатна флексибилност кон модата на повеќе од пет изминати децении. Неговиот изглед, неговата динамика и нејзината цел беа стабилни и прилагодливи. Сега е време за следниот чекор, но во иста насока.
Нов 911 има излезено осум пати – само осум – од 1963 година. Понекогаш тие генерациски скокови се големи (996 беше зголемен, напојуван со вода и навистина нов автомобил). Понекогаш е повеќе во деталите.
Целото тело е, според сите намери и цели, ново. Претходно, коросеријата и кожата беа две третини од челик. Сега само една третина, а остатокот е алуминиум со лим, истиснат во форма на лиење. Однадвор, секој метален панел е сменет. Телото е пошироко, но сепак во тој блажен и суптилен 911 стил.
Крајот на хаубата и неговите контури се враќаат во времето на Г-серијата од 1974 година. Калиграфијата на опашката и дизајнот на целосно аналогниот rev-counter, се во духот на верзијата 901. Духот на тој автомобил престојува тука, имплицираат тие.
И да, тука престојува. Новиот 911, како и секој 911, не е дива. Само автомобил, тоа е привлечноста. Така, 992-тата ги прави сите работи кој што автомобил може да ги прави: багажникот, задните седишта за деца, практичната исправена кабина, стаклениот поглед. Сè се тоа само…работи. Има смирувачки секојдневни манири; можност да се лизга низ сообраќај или да лета на автопат.
Но, не е само автомобил, зар не? Освен ако не живеете под карпа, свесни сте за тркачките способности на 911. И нејзините вистински динамички карактеристики го докажуваат тоа. Песната на неговиот мотор, поврзаноста на нејзината шасија, рамнотежата и прецизноста на нејзините контроли. Поршето се поврзува со вас.
Ова контрадикторно мајсторство и на прозаик и на возбудливост е секогаш она што го направило 911 одлично. И така, нејзината способност да се развива со времето. Гледајќи ги една од поранешните и оваа генерација рамо до рамо, и ефектите од напредокот се рефлектираат во скоро комично огледало. Колку се има сменето светот.
Лансиран досега како Carrera S и 4S, новиот автомобил е значително поширок од 991. Што е штета затоа што компактноста беше дел од она што го направи корисен 911, без разлика дали е во град или на автопат. Но, можете да видите зошто е проширен. Повеќе ширина значи повеќе зафат, а простор за пошироки и гуми со поголем дијаметар – задните бандажи се со 21 инчи. Денес 911 се држи како суперавтомобил.
Ентериерот е скоро комплетно нов. Можеби содржи неколку визуелни сеќавања на поранешни автомобили, но е апсолутно моментално. Интерфејсите се наменети за прилагодливи екрани, опрема и сеопфатна помош на возачот.
Со S и 4S сега имаме уште 30 коњи повеќе отколку порано, на 450 КС, а времето од 0-62мм / ч се разликува според опремата.
Моторот, 3,0-литарски турбо, во основа е ист. Но, доби повисока компресија, паметна инјекција со пиезо и најзначајно комплетно нови системи за индукција и издувни гасови. Турбата и интеркулерите се нови и поголеми, а сите се позиционирани поповолно за побрза реакција. Издувните гасови добиваат и филтри за честички.
Преносот на ПДК е целосно нов осумстепен, најмногу за заштеда на гориво во брзина. Двете седми и осми се долги, а автомобилот, всушност, стигнува до својата должина од 190мм / ч на горниот крај на шестата.
Во шасијата, наоѓаме слични принципи како порано, но повеќе вредни надградби. Тие вклучуваат волан со поголема брзина (со опционален управувач со четири тркала како порано), подобри кочници и нови адаптивни ампули за прилагодување на стандардот со поширок опсег на работа од 991.
За аеро, има активни клапи за ладење на предната страна кои, кога се отвораат, исто така, го негираат предното подигање. Задниот спојлер сега има три позиции: надолу, и „еко“ позиција со ниско влечење од среден дострел и целосна брзина за поставување што ве одржува на земја при пристапување кон максималната брзина. Спојлерот е убаво интегриран кога е долу, но кога се крева изгледа дека целиот газ паѓа…упс.