Убавина

Илустрациите на Гучи ги спојуваат шминката и хуморот за време на карантин

Невообичаена кампања за пролет 2020 година.

Италијанската модна куќа Гучи избра малку поинакво решение за рекламна кампања насочена кон нејзиниот сегмент за убавина оваа пролет.

Таа не избра реномиран фотограф за кампањата, туку млада илустраторка од Палермо, Ема Алегрити, која плени нешто повеќе од 25.000 следбеници на Инстаграм со својот карактеристичен стил на илустрација, а откако работеше со реномирана италијанска марка, нејзината популарност сигурно ќе се зголеми.

Ема во своите илустрации за Gucci Beauty се фокусираше на моменталната состојба и животот во карантин, прикажан преку призмата на хуморот, шминка за видео состаноци и оамени вечери, медитирање во домот, забавување во дневната соба и сите други активности што станаа за многумина вообичаен дел од секојдневниот живот.

За младата илустраторка, социјалните теми и хуморот се веќе составен дел од креацијата, како и силните, весели бои и суптилните описи, а фокусот на нејзините илустрации секогаш е на женскиот лик, така што оваа соработка стигна до неа како нарачана.

Соработката помеѓу Ема Алегрити и модната куќа Гучи е секако интересна, но треба повторно да му се заблагодариме на Гучи за откривањето, во морето на авторите на Инстаграм, уметник што дефинитивно вреди да се следи. Ние стиснавме follow.

Напиши коментар